I ***e you.

"You shot me through the heart staring in your eyes"
- Bruno Mars :D

Betul, setiap kali aku nampak mata kau, jantung aku macam ..dungdungcengdungdungceng.
Berdegup luar dari kebiasaan.

Stop cerita pasal cintan-cintun boleh? Aku dah nak PMR -,-

OHH OHH by the wayyy, petang tadi kan ..aku masuk bilik aku.
Alangkah terkejutnya aku bila bilik aku kemas gila -.-' SIAPA KEMAS GUA AKU?!
Selimut berlipat, buku dikemas atas meja, spender telah disusun di satu tempat, sejadah dilipat.

HAMBOII.

Abah aku yang kemas rupanya. Abah I okay. Abah you ada nak kemas bilik you?
Kalau takda, duduk diam-2. Baca post aku.

Thanks Abah. 
My abah my hero lahh muah muahh !

Kbai. Goodbye Facebook, Blogspot. I'm going farrr away. Ececeh far lah sangat -.-
Wish me luck for my PMR. Goodluck untuk korang jugak :)