Lifeless.

I'm a rock star ! Jom goyang kan pinggul ke atas dan ke bawah ;D

 Yong Hwa sayang ~ Haha xD

Man, can someone please tell me what is the meaning of life?
Sejak cuti sekolah ni, aku reti 3 benda je.

1. Tidur
2. Makan
3. Online
4. Kemas rumah.

Oh, ada empat -_- Tapi yang nombor 4 tu macam tipu je kan.
Nak buat macam mana, jari aku dah tertaip. Reda je lah -_-

Bila nak naik sekolah ni? :(
Aku rindu nak pakai kain.

Aku pakai kain tapi masa kat kelas, kaki letak atas kerusi sambil belajar.
Kongajo kann?

Like I said, I'm a rock star :P

Kawan-2, hargailah setiap detik kat sekolah menengah ni.
Masa dah kerja nanti, dah kawen nanti, confirm korang terkenangkan semua benda.

"Eh dulu aku pernah dapat E dalam paper KH ah hihihi bangganya bangangnya "

Boleh cerita kat anak-2 atau cucu-2.

"Dulu nenek lawa masa kat sekolah. Selalu jadi rebutan para jejaka tampan "
Cucu pasti akan kagum dengan kita !

Ataupun bercerita kat suami..
"Bang, dulu saya ni pernah hilang dara "

Confirm wea masa malam pertama jugak kau kena cerai kalau cakap gitu hahaha :D

Apa aku mengarut?

Kbai -.-
Cerita ini hanya rekaan semata-mata.
Majulah sukan untuk negara.