Oh yeah oh yeah xD

Mari kita wish Happy Birthday untuk budak cacat ni ! xD


Wahahaha :D Dah besar dah kawan aku ni T_T Dah 16 tahun rupanya. Perangai macam .. terencat. Dah boleh sangat jadi duta Ribena. Sesiapa nampak orang kat bandar tengah terkinja-kinja, Mas lah tu :p

Semalam Karnival Sekolah Kluster Kecemerlangan. Boleh tahan best ;O Banyak sangat pameran sampai aku pun tak larat nak berjalan. Kalau jalan pun macam tak angkat kaki. Jalan tak angkat kaki? Hm mungkin aku bergolek untuk sampai ke destinasi.. -.-

And and and, aku dengan Jack jadi model separuh masa. Hahahahahaha k xD

Mungkin salah satu hobi Jack ialah membuat muka troll. You mad bruh? ;p

Pagi tadi aku jumpa Mas pastu peluk cium dia jap. Pastu kan pastu kan pastu kan, meja dia .. OMG. Her boyfriend tampal satu kertas sebesar meja dia pastu tulis Happy Birthday >.< Pastu ada hadiah. Sweet lah gila. Jelly ni D:

Happy 16th birthday Mas Liyana :')
Thanks sebab selalu raba perut aku yang buncit ni -.-
Thanks bagi aku makanan tatkala perut aku yang buncit ni meraung kelaparan -.-
Thanks for everything :'3


6 tahun berlesbo HAHAHAHAHAHAH K. Tipu je. Besh pwen okayh :3
Bye :3