Seronokkan jadi perempuan? :)


Aku rasa life aku makin okay kot. Tak percaya?

^_____________________________________________^

Nampak kan nampak kan nampak kan aku senyum macam mana :D

Haha :) Happy lepas jumpa ayat ni ..

" Berhati-hatilah jika kamu membuatkan seorang wanita menangis 
kerana Allah mengira air matanya "

Via Heliza Helmi :P Aku potong sikit ayat dia -.-

Boys, kalau taknak didoakan supaya mati kena langgar lori sampah,
Jangan buat perempuan menitiskan airmata.
Lagi-2 kalau awek kuat melalak tu, habis ah :D


Seronok kan jadi perempuan? Allah sayang kita woo.

Haa, kemudian, sejak habis PMR ni,
Aku rasa aku dah gatal.

Nak kawen.
Anak ustaz yang diminati, saya suka awak. Jom kawen :3
Aaaaa handsomenya dia. Cantiknya pegangan agama dia :/

Makan kayu patah gigi,
Aku dah ngantuk gila dah ni.

Kbaii :D
 Selamat Hari Rabu, dunia :')