What the hell -.-

 Aku tak smoke -_-

Sekolah makin boring -.-"
Daripada pagi sampai petang, takda hala tuju.

Zureen cakap : Kitorang dah takda hala tuju dah ni cikgu.
Cikgu Halim respon : Aaaaa =.= Jangan langgar pokok, jangan langgar pintu.

Nasihat ini boleh dikategorikan sebagai sesuatu perkara yang pointless -.-!

* * *

Adalah sesuatu perkara yang bodoh sekiranya kau dan pihak musuk bergaduh,
hanya kerana berebutkan seorang lelaki/ perempuan.

Macam orang takda life.
Cuba jadi cool macam aku -.-

Kau rampas pakwe ku, ku tunggu jandamu.
Apabenda aku taip ni =____='

To be honest, aku semacam rimas. Rimas dengan apa pun aku taktau lah kan -.-'
Mungkin aku rimas dengan bulu roma aku yang tumbuh dengan lebat kat tangan ni -_-
Kita jarang dapat apa yang kita mahukan,
Tapi kita selalu dapat apa sebenarnya yang kita perlukan :]

Takpayah nak demand sangat lah kan. Allah tu Maha Mengetahui apa yang kita perlukan.

Post mengarut nampaknya. Kbai.