Once upon a time ..


Hi semuaa \^OO^/ Mari dekat, mari dekat.
Harini saya nak ajar cara goreng telur dadar pakai Planta ala-ala Sheila Rusly.

Okay tipu je. Iklan tu buat aku lapar .__.
Sebenarnya aku nak cerita, haritu kan ..

Aku terbangun pukul 12.30 tengah hari ._. Ter okay, ter. TERbangun.
Aku rasa sangat cuak lalu bergegas turun ke dapur -.-

Nak tau apa jadi masa aku turun tangga? Nak tak? Nak tak nak tak nak tak? :3

Mak aku cakap " Hooo hebat hebat ! Tepuk tangan semuanya ! "

Aku mamai, so aku sengeh je lah -.-

Fine, semua family aku tepuk tangan tanda menganjeng. Then abah aku boleh cakap 
" Tahniah, anda telah memenangi Jubli Emas ! 7 hari berturut-turut "

Why daddy, why? D;
Eija baru bangun lambat sehari >.< Manada 7 hari berturut-turut -.-

Bangun lambat pun boleh menang Jubli Emas. Hebat kan abah aku? Hebat kan?
Actually aku taktau pun apa itu Jubli Emas o.O

Kbai :3
Counting days :|