PMR :)

 Hikhiks :p

Hai hai hai hai adakah anda sihat di hari yang ceria ini? :D
Cuaca hari ni sangat baik. Okay tipu. Tadi hujan =.=

Dengan ini, secara sukacitanya serta gembiracitanya,
saya mengumumkan bahawa saya dapat 8A PMR :D

Yeayyy yeayyy jom berdansa ;D Kdiam.
Alhamdulillah ya Allah T.T


Tahukah anda, saya sangat tak percaya aku dapat 8A -.- Straight ass babeeee.
Padahal aku lah budak paling rajin tidur dalam kelas D;

Usaha berbaloi nampaknya.
Tak sia-2 aku bangun pukul 3 pagi untuk belajar Science then tidur balik  10 minit kemudian -.-

Tak sia-2 aku selalu tak siapkan kerja sekolah.
Tak sia-2 Mak Ning masak makanan berkhasiat untuk aku kat kantin.

Apa kaitan Mak Ning dengan result PMR aku? ==' Diam ah.

Aku dapat handphone baru, nama dia Corby II tapi saya panggil dia Baby Boo :p

Kbai =_=